libncurses.so.2

Michal Bulant bulik na marge.math.muni.cz
Středa Leden 21 14:35:34 CET 1998

Dobry den, nevite nekdo, kde sezenu %subj% ?
(Dival jsem se do archivu konfrence, kde je takrka totozny dotaz,
ale nemohu si pomoci).

Na vysvetlenou:
Skola koupila Microstation 95 pro linux a setup je binarka
linkovana proti libncurses.so.2.  Vsude nachazim jen 1.9, 3.0, atd.

Za takrka jakekoli rady dekuji
						Michal Bulant

|     Michal Bulant, PhD student and system administrator           |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                      |
|     Faculty of Science                                            |
|     Department of Algebra and Geometry                            |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux (Debian) , *GNU*,           |
|             Computer Algebra, ...                                 |
|     e-mail: bulant na math.muni.cz                                   |
|        WWW: http://www.math.muni.cz/~bulik/                       |
|     MATH page in english: http://www.math.muni.cz/~bulik/math/    |