Vice domen na jednom stroji X sendmail

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Středa Leden 21 18:52:00 CET 1998

Zdravim, zhruba pred rokem jsem mnel stejny, (reseni trvalo dlouho a tak
mne vyrazili :) ),
ale presto se mi povedlo zjistit, ze to je zpusobeno routovanim, kdy se
snazil poslat mail sam sobe, ovsem problem byl v tom, ze to posilal pres
gateway do internetu, tam to nejak projelo pulku sveta a vratilo se mi
to na pocitac. duvod stale dost dobre neznam.
takze z tohoto duvodu doporucuji overit, jestli se nesnazi poslat majl
do internetu.
(nevim proc, ale nebyl schopen sam sobe poslat mail)
priznavam, ze jsem to zkousel na SARAH distribuci, ktera mela trochu vic
vad na krase nez bylo zdravo :)
Jako reseni bych navrhl aliasy majlu (je to ale silena prace)
Jan "Mort" Kebrle