Squid a adresare

Středa Leden 21 19:49:44 CET 1998

On Wed, 21 Jan 1998, Vlach Vladimir wrote:

> Nainstaloval jsem si squid z prm baliku.
> Po prvnim spusteni mi zacal vytvaret stracne moc adresaru
> 16 adresaru a kazdy obsahuje tak 60 podadresaru. Delal to celou noc, pak
> jsem to musel prerusit.
> Je to normalni ?

je to normalni
spis neni normalni, kdyz to trva celou noc :)

pokud je to nutne nejak zmenit, tak to lze ovlivnit pomoci
swap_level1_dirs a swap_level2_dirs v squid.conf, ale to zas muze mit
jisty negativni dopad na provozni vykon squidu, protoze bude mit plnejsi
adresare (zalezi na poctu objektu ve swapu)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]