Zvukova karta YAMAHA OPL3-SA3 (PnP ISA)

Středa Leden 21 20:01:33 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Michal Bencur wrote:

> ja mam OPL3-SA2 a taktiez som nerozchodil nahravanie
> "cat  /dev/dsp" proste hodi DMA error....
>
> jedine kde mi to chodi bez chyby je OSS-Linux - komercny driver
> v OSS-Free to aniza nic nechce samplovat.

Ja mam OPL3-SA3 a s OSS/Free jsem ji rozchodil pouze tak, ze bootuju pred
DOS, kde tu kartu nakopnu dodavanym programem, pak spustim loadlin a karta
hraje, ale nenahrava. Ale kdyz jsem zkusil OSS/Linux, podstatne se to
zlepsilo!  Nemusim kartu inicializovat v DOSu a navic dokonce i nahrava!
Super.  A zajimava vec: Kdyz loadnu a unloadnu OSS/Linux, tak pak muzu
loadnout i OSS/Free a funguje. I s nahravanim. :-)

Leos Bitto