Squid a adresare

Vlach Vladimir vlach na brn.czn.cz
Středa Leden 21 21:15:19 CET 1998

At 19:55 Wednesday, you wrote:
>Hmm, je normalni ze to trva dlouho, ale celou noc je vazne moc dlouho.
>Instaloval jsem to i na 386DX/40, 8 MB RAM a probehlo to v konecnem case
>(moje definice konecneho casu: vydrzel jsem to :-))

No vytvarelo to na AMD 486DX4/120 s 8MB. Pred tim jsem to zkousel s 24 RAM
a bylo to stejne. Zkusim omezit ty adresare. Cache bude funguvat max. pro
40MB.
Muj postup:
1. Instalace rpm baliku
2. supusteni ( pote mi vypsal ze nemuze vytvorit adresare)
3. Vytvoril jsem prvni raku adresaru 00-0F
4. Zmenil jse pristupova prave na zapis
5. Opetovne spusteni squid -D (pote zacal vytvarel podadresare ale ze by
disk neco delal se rici neda - tak jeden adr. za 3 s)

Nezadal jsem spolupraci s jinymi servery a pocitac byl fyzicky odpojen od
Inetu.
Zkusim omezit ty adresare. Dekuji za radu

- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- http://users.stand.cz/vlach/                       -
- mailto:vlach na brn.czn.cz                            -