PPP

Jacek Kopecky jacek na muohio.edu
Čtvrtek Leden 22 04:08:18 CET 1998

 > noipdefault tam mam
 > IP "napevno" nemam (samozrejme krome 127.0.0.1 :-)

Vasi IP addr. si nastavovat nemusite, to se nastavi samo. Davate pppd option
defaultroute? To by melo vytvorit route ven, a bez toho se kernelovy router
nedovi, ze mate nejake spojeni, ktere muze vyuzivat.

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj