16 bpp & S3Trio64V+

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 22 17:56:48 CET 1998

Petr Stodulka pise:
: Podarila se nekomu rozchodit $sub v rozliseni 800x600 (nebo vetsim)
: s hloubkou barev 16 (nebo vice) bitu ? Kdyz spustim "X -bpp 16"
: tak monitor blikne a zustane cerny :(
: Zkuste mne nejak nasmerovat co s tim a nebo mi prosim poslete
: cely XF86Config.

	Mam Trio64V+ v nekolika strojich a vesmes chodi v 1024x768x16bpp,
ale zkousel jsem i 800x600x32bpp. Vsechny karty mam ale 2MB. Na 1MB
jsem to asi nezkousel.

: Ta karta ma 1MB :(

	Mozna v tom bude problem, ale nemyslim si to. Snad pomuze
snizit hodiny, nebo tak neco. Anebo pouzit skutecne ten samy mod
pro 600x600x8bpp i pro ...x16bpp.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/