$PATH-zacatecnik

Hrdina Miroslav - FI xhrdm03 na vse.cz
Čtvrtek Leden 22 16:45:03 CET 1998

Zdravim

	Mam problem - naistalil jsem KDE (jako rpm), upravil .xinitrc,
startx hlasil unknown command. V dokumentaci pisou neco o nastaveni
promennych (KDEDIR, ...), procez jsem do etc/profiles na konec pridal dva
radky:
export KDEDIR=/opt/kde  (tam to mam naistalovany)
export PATH=$PATH:/opt/kde/bin

a samozrejme to nejelo dal. Musel jsem do /root/.xinitrc (byl jsem root) dat
primo
/opt/kde/lib/kwm ...

aby to fungovalo. Samozrejme ostatni aplikace nechodi (z menu K), musel
jsem na ne udelat symlinky do adr, kde je nastavena cesta. Nejvetsi bomba na
konec:
na vypis $PATH dostanu:

bash:PATH=/bin:/usr/bin:....:/opt/kde/bin:...

z cehoz jsem asi nepravem usoudil, ze promenna $PATH je nastavena spravne.
Prosim o radu zkusenejsi, musim se uz konecne neco naucit.

Diky Mirek 'Hero'

P.S.:To samy mi dela StarOffice (statbin, rpm) - can`t load library
libX32.... nebo tak nejak. Pravda, na StarOffice jsem nic nenastavoval, ale
nema to delat rpm sam?
P.SS.:Doufam, ze jsem nikoho svou hrubou neznalosti nerozcilil.

                        M I R E K    H R D I N A

        KONTAKT: XHRDM03 na vse.cz  ˙kolej Blanice 809    02/7997111
                                     (oficialne)
                                  kolej Jarov II 43    02/66311638
                                    (neoficialne)