XF86_S3, dot clocks

Pavlas Zdenek pavlas na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 23 09:22:24 CET 1998

Dekuju za reakce, hlavne za ten XF86Config pro WinFast S250.
Bohuzel to ale stejne k nicemu nebylo. :( Trochu vic jsem se dival
jak to funguje, a zjistil jsem, ze jsem kecal, a problem je
v necem jinem. :)

Ta moje WinFast S430 totiz *MA* programmable dot clocks, takze
si je schopna nastavit skoro jakekoliv dotclosks, ale jen ten
X-server nevi jak. Zkousel jsem nastavit gendac a sdac,
a ani jeden se nechytl- pise ze ho nemuze detekovat.

Jo, a jinac ten prvni parametr v MODELINE je primo dotclock
v MHz, nikoliv horizontal scan v kHz. :)

Prosimvas, jestli nekdo mate WinFasta S430 nebo vyssi, napiste
mi jakej jste napsali RAMDAC, a clock line. Mam pocit, ze ten
konfig z S250 nefungoval proto, protoze je tam chytrejsi RAMDAC
co umi HW kurzor, a jinak se clockuje. Diky!

--
Zdenek Pavlas
TU of Brno, Dept. of CS&E