MP v RH 4.2

Jiri Stary stary na ugn.cas.cz
Pátek Leden 23 10:37:56 CET 1998

  Ahoj,

  chtel jsem zacit experimentovat v Metapostu. Pro zacatek jsem
si chtel prelozit jeho manual a  manual k MPGraph. Pro preklad
je u teto dokumentace prislusny makefile. Prestoze preklad probehl
bez chyb, ve vyslednych .ps chybi veskere texty v obrazcich a
ghostscript hlasi na tom miste chybu. Mam nainstalovany
cesky PlainTeX (csplain) a LaTeX (cslatex). V makefile je na
TeX odkaz (ted si nevzpomenu jestli promena TEX nebo LATEX),
ten jsem upravil. Presto MP nepreklada obrazky tak, jak ma.
Nema s tim nekdo zkusenosti ? Nemuze byt problem ve fontech ?
V archivu konference jsem nic nenasel a nemuzu na to prijit ...

      Za vsechny odpovedi dekuje

                                                 Jirka