Update RedHatu 4.2 trochu jinak

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pátek Leden 23 14:26:09 CET 1998

Zdravim a sypu si popel na hlavu,
provedl jsem update RH 4.2 a mam nasledujici problem,
Instaloval jsem veskera rpmka, ktera jsem sem updatoval pres X-Window,
bohuzel jsem preupdatoval i rpmka X.
v pripade pouziti rpm -i XF86*.rpm --nodep
tak mi vypise hlasku, ze toto rpm je jiz instalovano.
pokud pouziji rpm --test (ted nevim, jestli je to spravny parametr pro
otestovani rpmka) tak mi rekne, ze instalovan neni.
rpm -U taktez nepomaha
rpm --erase se mi nepovedlo nejak rozchodit (smazat rpm balik X a znovu
nainstalovat)

X mi bohuzel neustale hlasi
cannot find font fixed
conection server refused 111
..
Muzete mi nekdo rict co s tim? ve svych "chytrych" knihah nic nemam.
Jan "Mort" Kebrle