Jak vypalit CD pro RedHat

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Sobota Leden 24 08:18:25 CET 1998

Stahl jsem si RH 5.0 (z neoficialniho mirroru na //hotline.pvtnet.cz)
a chtel bych si ho sam vypalit. Poradi mi nekdo, jake parametry dat do
mkisofs, pripadne jak zkontrolovat obsah stazeneho stromu ? Jak mohu
udelat bootable-CD ?

Diky

| Miroslav Vancl, oper. sys. admin.        SETUZA a.s.           |
| email: miroslav.vancl na setuza.cz          Zukovova 100          |
| phone: +420-47-5292151 (Czech only)      Usti nad Labem, 40129 |
|                                          Czech Republic        |