RH 5.0 a gcc signal 11

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 24 10:01:25 CET 1998

   Datum: sobota, 24.ledna 1998 00:25:28 +0100 (MET)
   Odesilatel: Marek Picka <xpickam na hwlab.felk.cvut.cz>

   > Nainstaloval jsem si RH 5.0. Pri pokusu zkompilovat kernel, emacs atd
   > atd. dojde vzdy k chybe (signal 11) na stejnem miste kompilace . Na
   > linuxu s libc5.0 tyto programi zkompiluji bez problemu.
   > Je to chyba gcc + glibc2.0 ? Chybu meho pocitace jsem (podle meho

Je to chyba gcc. Pravdepodobne mas procesor Cyrix - precti si
prosincove cislo Linuxovych novin - clanek Red Hat Linux 5.0
(Hurricane) - prvni dojmy, jehoz autorem je Leos Bitto (clanek je na
strane 5). BTW - neexistuje uz nahodou update rpm pro gcc?

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz