Cestina v X11

Jakub Skopal jakubs na lantanet.cz
Neděle Leden 25 20:28:45 CET 1998

Zdravim,

  moc se omlouvam, vim, ze tohle tady urcite bylo uz xkrat... Hledal
jsem po Inetu a nenasel... Mam X11R6 verzi 3.3.1. Nainstaloval jsem
patche pro Xkb (XKB-cz-X11R6.3.tar.gz), do /etc/XF86Config dal XkbKeymap
"xfree86(us_cz_qwertz)", zahashoval vsechno ostatni od Xkb a vsechny
LeftAlt atp... taky. LANG mam exportovany jako "cz". Kdyz spustim Xka,
funguje americka klavesnice. Kdyz zmacknu Scroll-Lock, nefungujou cesky
pismenka (zadny) - nic to nenapise. XKB mam (kdyz nastavim XKB_DEBUG,
tak se hlasi). Jsem po celodenim usili uz dost znicenej. Pokud mi nekdo
pomuze, budu velice zavazan. (pokud je to podstatne, wmanager je KDE)

    Jakub Skopal

 Jakub "RiffRaff" Skopal
EMail:      mailto:jakubs na lantanet.cz
WWW:        http://www.lantanet.cz/jakubs
Pager:      http://wwp.mirabilis.com/239247
Public Key: http://www.lantanet.cz/jakubs/skopal.asc