Informix ONLINE(Re: GNU cpp - pridava mezery za #define)

Martin Kula martin.kula na usa.net
Pondělí Leden 26 09:27:03 CET 1998

Matus Hrusovsky (Linux) wrote:

> To by ma vcelku zaujimalo ako ten linux na to nastavit.
> Skusal som to asi tak pred 1,5 rokom a nepodarilo sa mi to.
> Aky to je Informix ?
> Mam tu verziu pre AT&T Unix - cize pre SCO a pod.
> Ako dat do linuxu tie zdielane kniznice atd.
> Mozete mi poslat presny popis ?
> Vdaka.
>
> S pozdravom Matus Hrusovsky

  Jedna se o Informix ONLINE ver. 5.xx  urcena pro SCO Unix

  Nastaveni Informixu je stejne jako v SCO Unixu, dale :
   - musi byt spusteny iBCS
   - vytvorit adresar /shlib a do nej umistit soubor libnsl_s z SCO
     Unixu ver 3.xxx (adresar musi byt v root directory !!)
   - konfigurace informixu musi byt pro umisteni dbspace ve file
     a pred inicializaci musi byt dany file vytvoren a mit nastaveny
     prava 660 a own = informix grp = informix

  Povedlo se mi tez rozchodit Informix OWS (Online workgroup server)
  ver 7.20 pro OpenSCO za stejnych podminek jako vyse (libnsl_s zustala
  z verze 3.xxx)

  Pozor libnsl_s podleha zdrejme licenci SCO ale cet jsem u dokumentace
   v iBCS ze by se snad mela pripravovat v ramci emulatoru nejaka
  nahradni (nevim jestli uz existuje)

  Jo a pri problemech pri spousteni Informixu (nebo cehokoli pod iBCS)
  lze pricinu pekne odtrasovat v systemovem logu pomoci zapnuti
  debug informaci v iBCS (zpusob a potrebne programy jsou ve source
  baliku ibcs, v bin verzi jsem je nenasel ).

  Pri problemech se ozvete

   Martin Kula