Slackware a EPSON LQ100

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Pondělí Leden 26 12:28:34 CET 1998

Lidickove
uz delsi cas, cirka pul roku se snazim rozebehnout tisk na tiskarne
EPSON LQ100. Protoze je to standardni jehlicka 24ka, tak jsem nepocital
s problemy. Ale ouha. Kdyz jsem se pokusil nastavit novou tiskarnu ps na
tisk postscriptu prez filtr, nejak se Slackware 4.0 branil.
Pak jsem zjistil, ze situaci maji resit magic filtery, ktere samy
rozeznaji jaky typ souboru je posilan na lp a podle toho prekonvertuji
data. Tento filtr jsem zkousel, ale nepodarilo se mi ho rozebehnout.
Pak jsem zkusil prejit na RedHat, ale ani konfiguracni utility RedHatu
nepracovaly tak jak mely. tiskarna sice tiskla, ale protoze pri brani
papiru potrebuje asi 8 mm na uvodni pridrzeni papiru, a filtr s tim
nepocital, tiskly se mi stranky 2 na misto jedne.
A tak netisknu a smutne koukam na jehlicku.

Ma nekdo z vas zkusenost kterak rozchodit Magic Filter, nebo jemu
podobnou utilitu?

dekuji za odezvu.

Ondra Koutek