Problem s tiskem

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Neděle Leden 25 20:06:52 CET 1998

Ahoj!

> Man na PC s Linuxem pripojeny dve tiskarny pre porty LPT1 a LPT2, pocitac
> bezi jako server tisky probihaji v poradku. Problem nastane tehdy kdyz je
> tiskarna vypnuta, lpd neuchova JOBy ve fronte ale zacne je zahazovat, v
> dobe vypnuti tiskarny jsou vsechny tisky proste ztraceny. Vysledek je
> stejny i kdy pomoci tunelp nastavim tisk s pomoci IRQ.
> Poradi nekdo kde mam chybu ?

Neni to nahodou tim, ze tiskarna pri startu tvrdi ze prijima data a
zahazuje je? Nektere tiskarny to pry delaji. (Nevim, nikdy jsem takove
veci netestoval. Jestli ma nekdo prebytecnou tiskarnu tak si s tim rad
pohraju ;-).

> alvin na buzuluk.cz

Hezka adresa ;-).
								 Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).