connect: Network is unreachable

Pondělí Leden 26 13:16:37 CET 1998

On Mon, 26 Jan 1998, 3-015.5 Monkhtor Yarinpil wrote:

>     Zdravim vsechny.
> Nedavno jsem instaloval RH-5.0. Ftp, Telnet funguji jen do serveru,
> ktery je z stejneho domainu (Pres timto serverem muzu komunikovat
> kamkoliv). Jinak do sveta nefunguji, porad hlasi %subj%.
> Muzete mi nekdo poradit. Diky.
>
>         Monkhtor

Je potreba do soubory /etc/sysconfig/network dopsat neco takoveho:

GATEWAY=195.113.25.222
GATEWAYDEV=eth0

kde ta IP adresa je adresa tve "default gateway" - zeptej se kohokoliv na
stejnem segmentu, jak to ma nastavene. A eth0 je jmeno sitoveho zarizeni
pres ktere je default gateway pristupna. Pokud mas jen jednu sitovou kartu
(ethernet), je to eth0.

Leos Bitto