SoundBlaster AWE64 - no midi

Pondělí Leden 26 22:24:03 CET 1998

On Mon, Jan 26, 1998 at 08:40:41PM +0100, Michal Batko wrote:
> Preji pekny den/noc :-)
	Hezkou noc :))
> Mam problem se SB AWE64 Value (PnP). Nemuzu linux prinutit, aby mi
> prehlaval midi soubory. /dev/audio i /dev/dsp funguji normalne, ale s
> ostatnimi je to spatne. Zkousel jsem nainstalovat novou verzi OSS i driver
> pro AVE32. Oboji by melo (podle dokumentace) podporovat AWE32 i 64, ale
> mne pri insmod sound vypise AWE32 not detected a nebavi se se mnou. Kartu
> samozrejme inicializuji (isapnp tools). Kdyz nastavim napevno adresu
> WaveTable pro AWE32 driver, tak jej nahraje, ale stejne nefunguje.
> Bez AWE32 driveru je to uplne totez :-((
	Ja mam doma sice AWE32 (non-pnp), ale nemuzu si stezovat.
Myslim, ze je nutne spustit sfxload a nahrat prislusnou soundbanku
(i kdyby jen synthgm). Prehravani midi pomoci drvmidi ci jinych programu
funguje normalne. System detekuje kartu stejne jako u tebe. Kdyz navic
zjisti i velikost pameti na karte, tak to proste musi jit.
	Programy sfxload a drvmidi jsou na strance AWE driveru
(http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv/index.html)
	Petr

> Mozna mam spatne nastavena minor numbers pro /dev/... Ale nevim jak
> nastavit spravna.
vypadaji rozumne (spravne)

> A konfigurace se detekuje
 Card config:
> Sound Blaster at 0x220 irq 5 drq 1,5
> SB MPU-401 at 0x330 irq 5 drq 0
> OPL-2/OPL-3 FM at 0x388 drq 0
>
> Synth devices:
> 0: Yamaha OPL-3
> 1: AWE32-0.4.2c (RAM512k)
>
> Midi devices:
> 0: Sound Blaster 16
>
> Mixers:
> 0: Sound Blaster
> 1: AWE32 Equalizer
>
> Hral jsem si s tim nekolik hodin a vysledek veskery zadny :-((
> Pod DOS funguje po nahrani prislusnych TRS normalne.
	Co takhle pokus nainicializovat (fuj:(() kartu pod DOSem,
a pak loadlin do Linuxu ....
> Za vsechny pripadne podnety predem dekuji.
	Snad pomuzu.
		Petr