Problem pri bootu: finding module depencies

Jiri Vaclavovic homer na hermes.zcu.cz
Úterý Leden 27 13:31:12 CET 1998

Michal Safranek wrote:

> Zdravim vsechny,
> chtel bych se zeptat, co mam delat, kdyz se mi pri kazdem bootu
> objevi hlaska:
> Finding module depencies: *** Unresolved symbol in
> /lib/modules/default/misc/iBCS
>
> Toto se objevuje od te doby, co jsem upgradoval kernel z 2.0.18 na
> 2.0.32 .
> Jednoduche reseni je asi smaznout tento soubor a nechat to plavat,
> ale ptam se sam sebe: Nabootuje pak ? a kdyz, bude v poradku ?
>
> Muze mi nekdo pomoct ?

Pri kompilaci noveho jadra jste asi zapomel smazat stare moduly. Reseni
je jednoduche, smazat.

Nejdriv ale pockejte, jestli jsem nahodou neplacnul nejakou blbost a
nekdo mi za to nesetre :-)

					J.Vaclavovic

*  Jiri Vaclavovic, (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})
*
*  tel: 019 / 791 22 90
*  mailto: homer na students.zcu.cz, http://home.zcu.cz/~homer
*
*  student
*  Zapadoceska Univerzita, Fakulta aplikovanych ved, Plzen, CR
*  University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences, Czech
Republic