Aztech 2316

Lubos Vitek vitek na intrak.tuke.sk
Úterý Leden 27 14:43:07 CET 1998

	Co takto skusit OSS na adrese:

	http://www.4Front-Tech.com/linux.html

	Je tam podporovanych vela roznych zvukoviek priamo (t.j.
	bez emulacie SB PRO / WSS). Problem je akurat, ze to nie je
	freeware, shareware ani public domain produkt.
	Takze po tyzdni to treba preinstalovat resp. zaregistrovat ...

	Mne to dost pomohlo (mam zvukovku Bravo Sound 16, ktoru som
	predtym pouzival iba v rezime 22kHz a mono, co mi vsak nestacilo
	pre prehravanie MP3-iek ...), takze teraz ju mam pomocou
	OSS nakonfigurovanu na plny vykon (ziadna emulacia).

						Lubos.

                       email: vitek na hron.fei.tuke.sk