Bootp na ppp interfacem

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Středa Leden 28 07:59:32 CET 1998

On Tue, Jan 27, 1998 at 04:13:30PM +0100, Petr Simek wrote:
> Ted si nejsem jisty jestli si rozumime. Mne bezi pppd na Linuxu a
> pripojuji se k nemu z DOS/W311/W95 nikoliv z dalsiho linuxu.

Jedna z moznosti je najst program, ktory zvlada ppp na Win3.1 aj s predavanim
dns, gw a spol. Ak si dobre pamatam, tak v baliku s Internet explorerom
pre win3.1 bol aj ppp dialer (nie som si isty, tusim ze ten vedel prevziat
DNS parametre (default gw vedel urcite)). Nechce sa mi celkom verit, ze by
neexistoval nejaky ppp dialer, ktory by to vedel.

				pk