dokument sendmail.ps

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Středa Leden 28 10:59:11 CET 1998

> V knize Linux Internet server jsem nasel odkaz na dokument sendmail.ps na ftp.vslib.cz. Ma se jednat o dokument od P. Kolare o konfiguraci sendmailu. Nevite nahodou nekdo co je to za format souboru
> Povedlo se mi stahnout pouze cast, ale protoze se jedna o binarni formsat je mi to nanic :-(

Prosim, zalamujte radky, takle mi to ani nedojde cele.

Jinak to neni binarni format, ale tzv. postsript. Cte se to pomoci
ghostscriptu, potazmo ghostview, ten je dostupny jak pro linux, tak i
pro windows. Sam pod windows uspesne provozuji aladin ghostcript.

Abych nezapomel, samozrejme se da tisknout primo na postscriptove
tiskarne, ale tu asi nemate, protoze jinak byste vedel co to je.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.