Offtopic :Re: Squid: (114) Op. alr. in p.

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Leden 28 11:33:45 CET 1998

On Wed, 28 Jan 1998, Michal Safranek wrote:

> Opet zdravim,

> Prvni: 90%
> Druhej: 10%
> Treti - Desatej (!): 0%

Aka je to verzia squidu. Ja som mal rovnake problemy s 1.1.16. Tiez som
zvysil pocet DNS serverov na 10 (vyuzitych bolo maximalne 6), skusal som
zvacsovat timeouty (vysledok: ta ista hlaska, alebo po dlhsom case). Kolega
teraz naistaloval 1.1.20 a bez toho aby ju nejako specialne konfiguroval
(len prevzal access listy a nastavenie parentov z predchadajucej) sa zda byt
v tomto ovela lepsia.

S tou 1.1.16 bol este jeden problem. Dost casto sa zacala nekontrolovane
zvacsovat v pamati az kym nevycerpala vsetku dostupnu pamat (64MB RAM + 70MB
swap).

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones