Re: Myš a LINUX

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 28 15:30:21 CET 1998

On 28 Jan 98 at 15:16, Ladislav Jodlovski wrote:

> Mám problém se zprovozněním myši v Monkey Linuxu
> z distribučního CD Časopisu CHIP. Nemůžu ji
> zprovoznit ani v MC ani v XWindow. Zkoušel jsem
> různé vyčtené triky, ale marně.

Prosím nepoužívejte diakritiku v subjectu, Váš
mailer ji neumí před odesláním korektně
překódovat.

Co se týče myši, máte tzv. PS2 nebo normální na
sériový port?

Pokud máte ps2, musíte nastavit, že je na
/dev/psaux, u gpm se to dělá takle:

gpm -t ps2 -m /dev/psaux

musíte najít odkud se myš pouští, na tom chipovém
to bylo tuším /etc/rc.d/rc.local, na zkoušku
můžete dát nejdřív gpm -k, tím se ukončí běžící
kopie gpm a potom výše zmíněný příkaz

v Xfree se myš nastavuje v /etc/X11/XF86Config,
opět na /dev/psaux, to najete.

Obyčejná myš by měla fungovat, proto ji zatím
nebudu blíže popisovat a počkám, co tohle udělá.

zdravím
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.