Je niekde chyba na liste?

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Středa Leden 28 15:32:14 CET 1998

On Wed, 28 Jan 1998, Potok Tomas wrote:

> Dobry den!
>
> Asi 3 dni mi neprisiel ziadny prispevok z tejto konfery, je niekde
> problem?
>
> Prosim napiste mi na: potok na afnet.uniag.sk

Mili kolegove!

     Jsem mimo jine spravcem (nikoli autorem!!!) tohoto serveru, ktery
opet mimo jine distribuuje diskusni skupinu linux na muni.cz.
Server resi problemy s dorucovanim posty zhruba nasledovne.
Pokud se dopisy vraceji s tim, ze uzivatel neexistuje, pak server dotycneho
odhlasi. Vrati-li se dopisy z jineho duvodu, avsak je-li predpoklad,
ze adresat muze presto existovat, zmeni se priznak u prislusne adresy
na MAIL = POSTPONE a posta se do odvolani prestane dorucovat.
     Pokud nekdo delsi dobu nedostava korespondenci, muze poslat dopis
bez subjectu na adresu listserv na muni.cz   s textem:

set linux                 .

Najde-li v odpovedi priznak  MAIL = POSTPONE ,
muze si prisun obnovit dalsim dopisem s textem:

set linux mail ack        .

    Toto je i pripad Tomase Potoka, ktery tuto zpravu dostane na svou
adresu primo.

                         O. Sapak, UVT MU Brno