problem s fonty v X

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 29 08:24:15 CET 1998

Dobre rano,

>  Dobry podvecer ;-|
>
>  mam malinky problem, nainstaloval jsem si ISO-8859-2 fonty udelal
> mkfontdir a upravil XF86Config. Fonty jsem stahnul z mirroru SunSite
>  Pak cely nateseny jsem si pustil Netscape Communicator 4.03 a byl zklaman
> --> nektere velikosti fontu na strankach (treba na Seznamu kodovani
> cestiny) nejsou videt a tak napriklad u odkazu je videt akorat podtrzeni.
>
>  Nejaky napad, jak Netscape donutit pracovat ??

> 			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
> 			"      pizl na max.af.czu.cz     "

Opravdu ty fonty v X fungujou ?
Zobrazi se v programu xfontsel ?

Pokud ne, odpoved je jasna.
Pokud jsou fonty spravne, a mate nakonfigurovan spravne Netscape, je to
divny. Ja jsem s tim nemel sebemensich problemu, fonty mam taky odtamtud.

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.