XF86_S3, dot clocks

Pavlas Zdenek pavlas na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Leden 29 09:10:51 CET 1998

On 23 Jan 1998, Snek wrote:

> Pokud vam nefunguje vami nastavena detekce RAMDAC, tak to
> klidne "zahesujte" XF86 to zvladne sam autodetekci daleko lepe.

Diky moc, uz jsem to rozchodil. S3 clock chipy tam jsou dva,
a kdyz jsem vybral ten, kterej neni (autodetected), tak se to
rozbehlo jako vino. Akorat to jeste neumi syncovat 1280x1024,
ale to uz bude brnkacka.. :)

--
Zdenek Pavlas
TU of Brno, Dept. of CS&E