Prace s modemem v Linuxu

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Čtvrtek Leden 29 09:47:22 CET 1998

Nainstaloval jsem si Slackware Linux 3.3 a do nej jadro 2.1.76 ( to
kvuli soucasne podpore ZIP a HP DeskJet ). Pri konfiguraci se Linux ptal
jestli chci konfigurovat i modem. Odpovedel jsem ze ano, a vybral
/dev/ttyS1 coz ma byt com2. Kdyz spustim program minicom, tak modem
spravne najde. Kdyz pustim X-ovy Seyon, tak napise no modems available a
musim ho poustet seyon -modems /dev/modem ( /dev/cua1 ). Na mem
drivejsim linuxu Slackware 2.0.27 to slo pouze spustenim seyon.
Dalsi vec je, ze kdyz pustim chat "" ATZ OK, tak se na modemu nedeje
vubec nic. Kdyz pustim chat -v "" ATZ OK, tak mi to ATZ vypise na
terminal a pak to asi 30 sec. ceka a pak se vrati do promptu. Zkousel
jsem i presmerovat ten chat > /dev/modem, to pak modem zablika, ale zase
OK nevrati. Protoze v syslogu je sent ( ATZ^M ), expect ( OK ), alarm,
failed. Proto otazky.

1) Kde se nastavuje, ktere zarizeni je implicitne pouzivano jako modem ?
2) Kde zjistuje chat ktere zarizeni je modem
3) Kde to zjistuje seyon

Diky za pomoc
--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |