smbmount v RH5

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 29 10:29:29 CET 1998

Ahoj.
> Od nainstalovani RH5 mi smbmount namounti pouze s pravy d--------- ,
Od vcerejska me to konecne aspon trochu jede...
Upozorneni: Mam jadro 2.1.79 (docela stabilni), pro 2.0.x toto nebude fungovat!
Odinstaluj balik smbfs. Stahni si samba-1.9.18p1.i386.rpm,
nainstaluj. Bohuzel v rpm neni par programu, chybi tam smbmount,
smbumount a smbmnt. Ale i bez nich se da samba pouzivat, bohuzel jenom
na urovni smbclient (neco jako ftp klient).
Pak si stahni zdrojaky od samby (samba-1.9.18p1.tar.gz) a z
http://www.linuxhq.com/lnxlists/linux-kernel/lk_9801_03/0324.html patch
pro kompilaci na glibc2 (ten patch je z linux-kernel listu, snad se
objevi v nove verzi samby).
Oprav source/Makefile cesty k souborum (puvodne se to instaluje do
/usr/local/samba), dulezita je cesta k smb.conf a kam se instaluje
smbmnt. Preloz smbmnt, smbmount a smbumount. Pak je prekopiruj do
/usr/bin/ a dej +s na smbmnt a smbumount.
Pripojovani disku se dela asi takto:
echo 'mount kam_to_pripojit' | smbmount //pocitac/disk -N
Porad me to ale trochu nefunguje, pokud dam pak: ls kam_to_pripojit/,
tak se nic nevypise. Pokud vlezu do adresare a dam ls -l, tak to neco
vypise spravne, ale na nektery soubory to napise: "ls: public: Too many
open files in system". Smbclient to zvlada spravne.
>   Kdyz uz pisi o sambe - funguje v KDE filemanageru? Po zadani
> //jmenocompu ma snahu neco delat, obcas se i zepta na heslo, ale
To by melo fungovat? Me to dela to samy...
--
Jaromir Koutek                            miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz