X grab

Čtvrtek Leden 29 11:06:26 CET 1998

On Thu, 29 Jan 1998, Ing. Marek Polak wrote:

>     nema niekto skusenosti s automatickym grabovanim okna v X-kach?
> Potrebujem grabovat okno X-oveho programu beziaceho na pozadi a robit z

na pozadi znamena co? pokud nebude okno videt, tak z nej nikdo jeho obsah
nedostane, ani kdyby se rozkrajel

> toho obrazok v pravidelnych intervaloch a posielat to na html stranku.
> Nema s tym niekto skusenosti? Skusal som xwd ale asi to nie je presne to
> co potrebujem.

co je spatneho s xwd? staci mu parametrem -id zadat, ktere okno ma
grabnout a ucini tak bez nejake interakce s uzivatelem

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]