RH 5.0 instalace skonci signalem 11

Jan Prikryl prikryl na acm.org
Čtvrtek Leden 29 11:30:30 CET 1998

Petr VYHNALEK wrote:

> znovu. V pohode to nabootuje. Odmackam barevny
> monitor atd. Az se to dostane k mistu kde zadam odkud instalovat, takze vyberu Local CDROM (CD
> se namontuje) a ted mi to vypise:
>
> install exited abnormaly -- recieves signal 11
> sending termination signals ... done
> sending kill signals ... done
> unmounting filesystems...
>         /tmp/rhimage
>         /proc
> you may safely reboot your system

Nevypalil sis to nahodou jako Joliet (pokud's danou CD image
navytvarel na Unixu, ale na Windows, pak k otmu asi doslo)? Pokud
instalacni jadro nema potrebne patche, nevidi dlouhe nazvy souboru a
je to v haji - samotnemu se mi to povedlo taky.

Pokud chces instalovat RedHat z CD, je potreba, aby to CD bylo v
RockRidge formatu (mkisofs na linuxu, ve Windows pak palit jako "raw
image") - pripadne mit opatchovane instalacni jadro.

-- JP
-- prikryl na acm.org