posta pres vytacenou linku

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Čtvrtek Leden 29 13:11:33 CET 1998

geza wrote:

> potreboval byc poradit jak udelat automaticke odeslani a prijmuti posty
> pro domenu pres vytacenou linku
> uz mi funguje  script na vytoceni cisla a autentifikace proti takaksu a
> prideleni pevne IP mam pro tuto domenu MX zaznam na tuto IP
> a potrebuji hlavne zajistit aby pockal az se propoji prihlasi pak aby to
> ztahlo postu a odeslalo svoji pockalo az to bude vsechno a odpojil se

Pokud jde o stahnuti postu pro moji domenu, zalezi na providerovi,
jaky SMTP server ma. Pokud umoznuje ESMTP prikazy, tak se musi nakopnout
prikazem "ETRN domena". Umi to napr. program fetchmail. Krome toho
samozrejme musi bezet sendmail nebo jiny postovni program. Nekde v
archivu
konference bude popis, jak se mi to povedlo rozchodit. Mozna umi sam
SMTP server providera poznat, ze se pripojil tenhle uzivatel a je treba
mu poslat postu.
Co se tyce odpojeni po urcite dobe necinnosti, nevim, jestli to
umi i nejaky jiny program nez diald.

T. Pohanka
 PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81                    ##
 Czech republic                   ##########   ##  ##      ##
 e-mail: pohanka na sup.pvt.cz       ##            ####       ##
 tel: +420 649 393203             ##             ##        ##