problem s fonty v X

Čtvrtek Leden 29 16:22:16 CET 1998

On Thu, 29 Jan 1998, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

>   xfontsel je opravdu nezobrazi, :-( nebo lepe receno, kdyz zacnu
> specifikovat, ze chci *****-iso8859-2 a takhle od zadu se dostanu az ke
> specifikaci pxlsz, tak u tehle polozky at vyberu co chci (krom * ) tak mi
> ukazkovy text zmizne a hotovo ...

ted mne napada, ze takhle se to nekdy chova, kdyz ma font napsany
ve fonts.dir, ale soubor s tim fontem neni mozno pouzit (napr. proto, ze
ho nelze na disku najit, nebo ze je nejaky poskozeny)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]