Zapis z ustavujici valne hromady CZLUGu

Roman Rohr rr na rohr.vsp.cz
Pátek Leden 30 11:17:11 CET 1998

On 29 Jan 1998, Jan Kasprzak wrote:

> : Mozna uz je to s krizkem po funuse, mel jsem reagovat drive, ale zda se
> : mi, ze ta cast o povinnostech je pomerne silna. Ja bych tam spis pouzil
> : slova "zavazky", tak jako treba Eurotel.
> :
> 	Pozde. Stanovy uz byly odeslany na MV CR. Navic zrovna tahle
> cast stanov uz lezi na webu.

Soucasti stanov je i bod:
  5.Povinností řádného člena je pomáhat dle svých možností svému
  okolí s provozem operačního systému Linux.

Tento bod je pro me natolik neprekonatelnou prekazkou, ze nikdy nebudu
clenem CZLUGu, ackoliv Linux pouzivam jako hlavni OS.  Uvazoval jsem i o
kolektivnim clenstvi nasi fakulty, ale to znemoznuje nasledujici bod:
  6.Kolektivní člen je povinen umožnit svým zaměstnancům nebo členům
  přístup k operačnímu systému Linux.

Necitim potrebu vyjadrovat sve negativni nazory, ale zda se, ze nejsem
sam, kdo se na to takhle diva.

Roman Rohr