TokenRing adapter & Linux

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Pátek Leden 30 19:07:49 CET 1998

Tomas Hnetila píše:

> potreboval bych pripojit PC s Linuxem na sit TokenRing 16 Mb/s.
> Jakou mam pouzit sitovou kartu ?
> Rad bych pouzil kartu 3Com TokenLink XL PCI, ale nejsem si
> jist zda existuji drivery. Na inetu jsem skoro nic nenasel.
> V kernelu drivery jsou pouze pro nejake IBM TokenRing cards.
> Kde se da podobna karta sehnat ?

Principielne jinou Tokenring kartu nez s cipsetem IBM Tropic ( pouze pro
ISA a MCA ) na Linuxu nerozchodite.
Mate ale stesti, protoze uz delsi dobu sleduji vyvoj driveru na IBM
LansStreamer, Madge a Olicom PCI karty.
Nejdale dosli u Olicomu - a nyni se dostavam k tomu proc mate stesti -
Henrik Stoerner mi dnes mailoval, ze Olicom konecne ( se zpozdenim asi
1/2 roku ) vydal svuj driver na karty OC-3118 (ISA), OC-3136 (PCI)
and OC-3137 (PCI/II).

Driver naleznete na adrese:
ftp://ftp.olicom.dk/pub/releases/Unix-Driver/Linux/
a nejake to povidani na:
http://eolicom.olicom.dk/~storner/Welcome.html

Zdravi

Martin Kokes
--
|Martin Kokes        QQQQ                     ll ll        |