java v Debian 2.0 (uz opravdu nevim co s tim)

tibor simko tibor.simko na aleph.dpp.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 1 11:27:33 CEST 1998

    rb> jvm a ne program v jvm, ale jdb pri startu pise:
    rb> RC: free: double-freed at 81ACE08
    rb> coz povazuji za nedobre znameni.

hmm, uz toto sa zda byt dost podozrive.  mne sa jdb spusti "cisto".

    rb> [1] Internal exception: java.io.IOException: Broken pipe at
    rb> java.net.SocketOutputStream.write(SocketOutputStream.java:91)
    rb> [...]

ajhla `broken pipe'.  sorry, nie som java programator, takze nemam
tusenie cim by to mohlo byt.  mozno sa vsak s podobnym problemom
stretol niekto na cz.net.www...

btw, ine problemy s inym softom na masine nemas?  prekompilujes
napriklad kernel hoci aj 10 krat za sebou v pohode?  myslim na to, ci
nemas pripadne problemy s hardware (ram, bus, cache, wait states...)

    rb> tak se to takhle pekne zriti.  No a podobne to pada na vsem co
    rb> pouziva awt.

nebezia ti teda ani ziadne dema ci tutorialy z www.javasoft.com?

    rb> jestli se neco mlcky nepredpoklada treba z
    rb> sysV-init (nastaveni promenne, nebo co ja vim) a ja to ve svem
    rb> systemu nemam?  popr. neco okolo nameservices (hosts,
    rb> host,conf, nsswitch ....)

hmm, to sa mi prilis nezda, ved v takom pripade by si asi nejaku
indikaciu nasiel vo vystupe zo strace...

summa summarum: ako som pisal hore, nie som java programator, takze
nemam ziadnu prax a teda ani tusenie, co by pripadne mohlo spuosobit
tu broken pipe.  chcel som ti len trochu pomuoct spravou, ze pod mojou
debian 2.0 masinou (freeze, nie slink) to nepada...

zdravi
--
tibor.simko na aleph.dpp.fmph.uniba.sk