Redhat 5.1 na CD a malicky problem

Juro Chlebec chlebec na uniag.sk
Středa Červenec 1 11:51:31 CEST 1998

Ahoj

Napalil som si na CD Redhat 5.1 v blahovej nadeji ze budem instalovat z CD.
CD je bootovatelne, jediny problem je len ten ze som neumiestnil instalaciu
RedHat do spravneho adresara ale az do adresara redhat-5.1/i386/redhat ...
Ked som sa pokusil po nabootovani z CD hned zadat expert mod (kde
predpokladam by slo nastavit cestu kde na cd sa instalacia nachadza)  tak
ma zasa hodilo len do instalacneho programu RedHatu ... (Zaujimalo by ma
preco autori neumoznili nastavovat KDE na cd sa instalacky nachadzaju hmm).
Je to mozne este nejako vyriesit a ak tak ako ? Vdaka za rady. Rad by som
to cd pouzil aj na priamu instalaciu a nie cez HD ... (ftp, sambu a nfs
doma nemam :).

							Juro Chlebec

PS: prosim, odpoved aj na e-mail chlebec na sun.uniag.sk Vdaka!