Bezpecnost ( Re: SYN floody (fwd))

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 1 17:38:06 CEST 1998

Petr Snajdr pise:
:
:      : 	Nechapu. RedHat je na tom z Linuxovych distribuci asi nejlepe,
:      : co se tyka bezpecnosti -- cimz nemyslim, ze tak, jak si ten
:      : system nainstalujete, je to bezpecne, ale ke vsem zverejnenym
:      : diram se velmi rychle objevi od RedHatu fix (a navic oni sami
:      : aktivne hledaji bezpecnostni problemy v softwaru, ktery
:      : distribuuji). Proc vas RH5.1 nepresvedcuje o sve bezpecnosti?
:
:   To je skoro jako tiskove prohlaseni Microsoftu :))

	Diky. To jsem dobrej. Kdyby to tak napomohlo rozsireni Linuxu
tak, jak pomahaji Windozum tiskove zpravy Microsoftu, byl bych jen rad.

: - podle jakych kriterii hodnotite bezpecnost?

	Podle rychlosti odstranovani objevivsich se chyb (coz jsem ostatne
uvedl), podle toho, jestli autori distribuce sami vytvareji prostredky
pro jeji vylepseni (mktemp a jine), podle toho, jestli sami hledaji
bezpecnostni problemy v softwaru, ktery distribuuji (coz jsem taky
uvedl vyse).

: - pri hodnotach a kterych kriterii povazujete distribuci
:   jako "bezpecnou"?

	Viz predchozi bod. S tim ze nelze mluvit o necem jako o
"bezpecnem" nebo "nebezpecnem", ale o tom, jak intenzivne se jeho autori
snazi vec zabezpecit.

: - podle ktereho z nich je na tom RH nejlepe?

	Podle vsech uvedenych v prvnim bodu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/