Bezpecnost ( Re: SYN floody (fwd))

Cejka Rudolf xcejka00 na fee.vutbr.cz
Středa Červenec 1 18:53:40 CEST 1998

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: On Wed, 1 Jul 1998, Jan Kasprzak wrote:

: > uvedl), podle toho, jestli autori distribuce sami vytvareji prostredky
: > pro jeji vylepseni (mktemp a jine), podle toho, jestli sami hledaji
: > bezpecnostni problemy v softwaru, ktery distribuuji (coz jsem taky
: > uvedl vyse).

: mktemp vzali z OpenBSD :)

Smim se jen tak hloupe zeptat, co je mysleno pod "mktemp"?
Byla tim myslena kolekce tri funkci mktemp(3), mkstemp(3) a mkdtemp(3)?
Nebo prikaz mktemp(1)? Nebo mi zase neco velkeho unika?

Rudolf Cejka                E-mail: xcejka00 na stud.fee.vutbr.cz
                            CZ-WWW: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xcejka00
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science