upgrade pppd

Milos Prudek prudek na sol.cz
Středa Červenec 1 19:20:12 CEST 1998

> jedna sa o chybu v zdrojaku drivers/net/ppp.c
>
> chyba je v tomto bloku:
>
> #if LINUX_VERSION_CODE < VERSION(2,1,86)

Jenze tento soubor je sice soucasti pppd. Ale prikazem make kernel se
nevlozi do kernel source tree, protoze tam uz je ppp.c novejsi verze,
ktery prislusnou direktivu #if LINUX_VERSION_CODE < VERSION(2,1,86)
vubec nema.

Tak nevim, mame zkusit vnutit do linux source tree ten ppp.c z ppp-2.3.4
?

--
Milos Prudek