Redhat 5.1

Juro Chlebec chlebec na uniag.sk
Čtvrtek Červenec 2 11:46:49 CEST 1998

> 1) vezmi zdrojaky
> 2) oprav zdrojaky
> 3) zkompiluj zdrojaky
> 4) zkompilovany vysledek dej na disketu
> 5) instaluj z nove diskety

Ok s tymi zdrojakmi sa mi to vidi realizovatelne ale ...

Je niekde nejake howto ako na vytvorit boot image s toho vsetkeho ? (myslim
ze zdrojaky su v adresari misc/install v distribucii ok ?) ...

> mozna by take slo za behu skocit na vc, kde bezi shell, a provest nejake
> kejkle s mountpointy: prejmenovat mountpoint, kde je namontovane cd,
> vyrobit na tom miste adresar, dat do nej patricne symlinky simulujici
> spravnou strukturu

Radsej nie ... :) Beztak nenaskoci hned shell (alt F2)

> ovsem nejjednodussi reseni je samozrejme to zvorane cd pouzivat jako
tacek
> nebo neco podobneho a vyrobit nove se spravnou strukturou :)

Uvazujem aj nad tou alternativou ale je mi luto CD :)
Jo thnx.
							Havran