CD s Debianem 2.0 a RedHat 5.0[1]

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 2 15:19:19 CEST 1998

    MA> Volakedy davno (pred par mesiacmi) v debian-users ktosi
    MA> popisoval ako takyto "upgrade" urobil na beziacom systeme. Bolo
    MA> to zaujimave citanie. Ako prva z veci, co urobil bola, ze si tam
    MA> rucne dal dpkg. Este na zopar veci bolo treba dat pozor ale uz
    MA> si nepamatam, co presne.

Tento popis jeste mozna nekde mam, kdyby byl zajem.  Nicmene si myslim,
ze jednodussi, rychlejsi a funkcnejsi je zabalit /etc a par dalsich
adresaru, preformatovat disk a nainstalovat Debian na cistou masinu.
Sam jsem to tak sveho casu provadel na firemnim serveru i pres existenci
onoho navodu.  Jediny duvod, proc to delat jinak, jsou potize s uvedenim
stroje do puvodni konfigurace, nicmene postupny prechod ma urcite vetsi
rezii nez rekonfigurace, takze nedoporucuji.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a