Majordomo ci listproc?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červenec 2 20:45:11 CEST 1998

Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> rad bych znal vas nazor na $SUBJ, jde o relativne slaby stroj a
> relativne slabe listy. Sam za sebe mam pocit, ze bych uprednostnil
> majordomo (zejmena proto, ze Parker slysel na majordomo*rpm a
> neslysen na listproc*rpm), ale rad bych znal nazor nekoho
> zkusenejsiho...

Mozna, ze mi to nekdo vyvrati, ale pres nekolikadenni snazeni jsem nerozchodil
Majordomo v kombinaci se Sendmailem 8.9.0. Fungovalo mi prihlasovani a
odhlasovani ale vubec neslo rozesilani. Krome toho je majordomo v Perlu, takze
rychlost muze byt nizsi.
Listserv (verze Lite) zase pro zmenu blbnul v prihlasovani. Pouzival hlavicku
Sender misto From, pricemz Sender obvykle obsahuje adresu
root na vas_smtp_server.cz
Proto Te zkusim nasmerovat na jiny produkt, ktery mi vyhovuje v mnoha apektech
(ale musim rict, ze jsem zatim delal jenom "laboratorni" testy, zkusenosti z
provozu nemam). Jde o software Petidomo, ktery je napsany v C, tudiz by mel byt
solidne rychly, konfiguruje se pres web a snadno se zajisti posilani ceske
napovedy bez nutnosti zasahovat do zdrojaku. Je ale asi o neco mene
konfigurovatelny nez Majordomo nebo Listserv. Pro nekomercni pouziti zdarma.
http://www.petidomo.com/
Bohaty vyber listserveru je na adrese ftp://ftp.datart.cz/pub/linux/Listserver/

                                 Mike
--
                                   /\