Konfigurace Bind 8.1.2

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Červenec 2 23:33:41 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Potrebuju rozchodit na serveru Bind 8.1.2. jako primarni nameserver pro svych
> par  domen (funkci sekundarniho nameserveru plni dns providera). Nemam ale cas
> moc studovat dokumentaci. Muzete mi nekdo poslat konfiguracni soubory pro
> podobnou konfiguraci (named.conf, jeden soubor se SOA zaznamem pro domenu, pro
> localhost, pro cache a soubor s reverznimi zaznamy)? Pokud by to bylo rozumne
> okomentovane byl bych rad.
>              Diky

Jestli se nemylim, existuje (krome jinych) i program kdns nebo tak
nejak.
Je to Xoidni multimedialni klikaci program, kteremu clovek rekne nejake
ty
zakladni udaje a on mu vygeneruje konfiguraky pro nameda.

        Hledej Smudlo

            pk