REQ: passwd HTML interface pre POP3 clientov

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 3 11:44:10 CEST 1998

V poslednim dopise Radovan Semancik pise:
> Zdravim vospolok!
>
> Potreboval by som HTML-cgi stranku, pomocou ktorej je mozne menit heslo
> pre uzivatelov v systeme. Je to urcene pre pouzitie s pop3 aby
> uzivatelia bez shellu mali moznost menit si heslo. Viete niekto o niecom
> takom? (nie je to problem napisat, ale naco duplikovat pracu)
>
> --
>                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
>                                   http://storm.alert.sk

mohl bych vam poskytnout kod toho co jsem psal, ale pracuje to dvojcestne:

- pres den to zmeny uklada ve specialnich souborem
- v noci do vygeneruje /etc/passwd + shadow + podobne soubory

milan sorm

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/