Majordomo ci listproc?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 3 13:12:59 CEST 1998

> 	Ma majordomo nejake prostredky pro automaticke odhlasovani
> lidi, od kterych se vraci posta?

   Pokud vim, jakysi bounce handler k majordomovi existuje.

> Tohle je vec, kterou ezmlm ma vyresenou
> dost dobre (pokud se od nekoho vraci posta a pak po par dnech zase zacne
> chodit, umi napriklad poslat seznam mailu, ktere se vratily), nebo si sam
> pamatuje, ze po 14 dnech ma prislusneho cloveka odhlasit. Tohle je vec,
> kterou ma listproc vyresenou dost spatne - mam dojem, ze nedavny pad
> tohoto listu byl zpusoben warningovymi (to je ale slovo :-) zpravami,
> ktere sendmail dorucuje, pokud se postu nepodari do 4 hodin odeslat.

   Ja jsem u listprocu skoncil u toho, ze vsechny bouncy resim rucne.

> Na druhe strane to je pozitivni, protoze me to aspon prinutilo rozjet
> si procmail a filtrovat chybove zpravy z linux na muni.cz do zvlastniho
> mailboxu.

   :-)

   Kazdopadne jeden kolega momentalne vyviji zbrusu novy listserver, ktery
by tyto problemy mel rozumne resit...

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"System going down at 1:45 for disk crashing."