Instalace qt-1.33 a prepatchovana libX11

Petr Kyzlink kyzlink na math.feld.cvut.cz
Pátek Červenec 3 13:25:10 CEST 1998

  Dekuji za radu, ale toto jsme vyzkouseli okamzite. Pokud je nalinkovana
normalni knihovna libX11.so.6.1, je vse v poradku, ale u opatchovane,
tvarici se jako libX11.so.6.99 linker narazi, prestoze ma parametrem -L
nastavenou jeste pro jistotu jednou primo cestu do adresare ve kterem se
knihovna nachazi.
  Petr KYZLINK,
  katedra matematiky CVUT