IOmega parallel ZIP a Linux

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pátek Červenec 3 14:46:38 CEST 1998

On Fri, 3 Jul 1998, Petr Novotny wrote:

> Date: Fri, 3 Jul 1998 14:17:40 +0200 (MEST)
> From: Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: IOmega parallel ZIP a Linux
>
> Dobry den,
>
> premyslel jsem, ze bych k Linuxovemu stroji pripojil externi
> paralelni ZIPku a exportoval ji do site pres Sambu. Mam ovsem
> nasledujici dotazy:
> 1. Jak moc je snadne ZIPku pripojit? Staci zakompilovat parallel ZIP
> support do jadra? Jak se pak ten devajs jmenuje?
Zalezi, jak kterou. Ja mam jednu Parallel/SCSI autodetect a tu jedinou
se mi zatim pripojit nepodarilo. Jinak s ni problemy nejsou.
Musite zakompilovat do jadra SCSI podporu a podporu pro ppa.
Oboji lze i jako modul. Funguje to.
Device se jmenuje jako bezne SCSI disky. Tedy asi /dev/sda.
> 2. Lze ji snadno exportovat pres Sambu?
Uplne stejne jako vsechno ostatni.
> 3. (asi nejdulezitejsi) Pro Win95/NT existuji programky na zamceni
> disku apod. Existuji takovehle veci i pro Linux?
Disk se zamce v okamziku pouziti. Jakmile jej nic nepouziva, disk
je odemceny.

                     Pavel Just