Redhat 5.1 na CD a malicky problem, episode 2

Juro Chlebec chlebec na uniag.sk
Pátek Červenec 3 15:11:05 CEST 1998

Mno na rady okolnych pritomnych som napalil druhe cd zo spravnov
strukturov.

..
..
..

Su potrebne translacne tabulky ??? Pretoze kamarat ktory mi to napaloval si
pomyslel ze nie su potrebne a to cd (zo spravnou strukturov adresarov)
nedokaze pokracobvat v instalacii ... zostane vysiet s hlaskou

nebolo mozne zahajit druhu fazu instalacie (spustit nejaky program)
pristup zakazany ...

(volny preklad, doslova si to nepametam) Co som zasa urobil zle ? Tych 80k
nenachadzam na ulici (do tretice vsetko dobre) Prosim o vase rady a pokorne
vam vopred dakujem
						Juro, toho casu zufaly ....
 Juraj "Havran" Chlebec   SPU FEM Nitra